Jooohei äksdee en jaksa numeroida, mut siis... Kölni. Mä en muuta oo ajatellukkaa täs vähää aikaa. Jotkut on nyt siellä. Jotkut, joihin mun pitäs lukeutuu :'''D Ihan oikeeeestii, mä vaan rakastan niitä. Ei oo olemas mitää nii ihanaa ku Tokio Hotel. <3

Tom...

It’s automatic
Systematic
So traumatic
You’re automatic

Soi päässä. Oikeestiii, oon ihan sekasin. Voin vaa kuvitella milt ihmisist tuntuu odottaa siellä, kuunnella soundcheckiä jajaja... aa. En jaksa oottaa et ne tulee suomee (tai et pääsen jonnekki muual niitte keikalle...) Mut siis ihan oikeesti. Ne on TOKIO HOTEL, t-o-k-i-o h-o-t-e-l. Ja mun kone ylikuumenee, mut ei kiinnosta. Pitää vähä tsekkailla et mitä Kölnis tapahtuu. :''D En tosin tiiä kui, se vaa pahentaa tätä. : Dd mut tavallaa ei. OIKEESTIII EN KESTÄ.

Muttamutta, eeeen nyt osaa oikee sanoo mitää muutaku et Tom on aika... ♥

Hehee, eeeen kestä :') rakastan.

1251387354_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ps. Bill on päivä päivält kauniimpi... rakastan noita poikia.