1257797495_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


Mä en pääse irti, mä oon koukussa
Se on sun heikko kohtas, sit ei ohjata järjellä
Mä en pääse irti, mä oon koukussa
Ei hoitavaa lääket, täytyy koittaa vaan vältellä

Mä tarvitsen sitä kuin ilmaa
Mä tarvitsen sitä
En pysty enää olemaan ilman
En pysty olemaan ilman
Mä tarvitsen sitä kuin ilmaa
Mun on pakko saada, mä tarvitsen sitä
En pysty enää olemaan ilman

~

Se ei oo terveellistä, ei, se ei oo tervettä
mut ilman sitä kaikki on päin persettä
Haluisin irti, tai en tiedä siit sittenkään
koska puutostila saa mut vieläkin itkemään
Ja mä oon itsekäs, heikko tässä koukussani
ja venaan päivän annosta niinku joulua, niin
on helpompi puhuu, kun toimia fiksusti
Eroon pääseminen vaatii voimia vitusti
Enkä tiedä, kestänkö vierotusoireita
Nää pelot on oikeita

ps. ei pervosti ihmiset :'''D